avon

Skaczemy i w dobrej formie zyjemy...

Ten rekwizyt z dziecinstwa pomaga schudnac i ladnie ukształtowac ciało. Zapewnia nie tylko intensywny trening kardio - ujedrnia nogi, ramiona i pomaga w osiagnieciu plaskiego brzucha. Zanim zaczniesz skakac musisz jednak dobrac odpowiednia długosc i technike..


Wszechstronny trening na skakance
 
Skoki na skakance moga byc cennym elementem kazdego treningu
 Dodaja energii, oczyszczaja umysl, rozgrzewaja cialo, spalaja mnostwo kalorii i przygotowuja do innego rodzaju cwiczen. Wielu zawodowych sportowcow cwiczy ze skakanka i dzieki niej zyskuja lepsza koordynacje ruchowa i poczucie rownowagi

3 fakty na temat cwiczenia na skakance:

1. Skoki na skakance potrafia poprawic jedrnosc tylnych czesci ramion, ktore wraz z wiekiem „flaczeja".

2. Trening ze skakanka pomaga w uzyskaniu plaskiego brzucha - w czasie skokow przez skakanke miesnie brzucha  pracuja, aby ustabilizowac tulow i pomoc w utrzymaniu rownowagi. Ponadto podskoki spalaja mnostwo kalorii - w minute do 0,2 kcal na kazdy kilogram masy ciała. Oznacza to,ze kobieta wazaca 65 kg, spali w godzine 780 kcal!

3. Piec minut skokow na skakance tak samo skutecznie ujedrnia nogi co przebiegniecie ok. 800 metrow.

Dobierz odpowiednią długość skakanki

Trening ze skakanką zmusza do wysiłku całe ciało. Podczas skokow pracuja wszystkie miesnie: ramiona barki przedramiona  posladki, lydki, uda, brzuch, plecy i klatka piersiowa, a krew i limfa zaczynaja szybciej krazyc.
 Jedynym warunkiem, jaki trzeba spelnic, aby odnosic korzysci ze skakania przez skakanke to prawidlowy dobor jej dlugosci.
 Idealna skakanka, gdy staniesz na jej srodku, siega do pach. 

 

Zacznij od skokow w wolnym tempie ..z nogi na noge pozniej na obydwoch, z czasem osiagniesz wprawe i skakanie stanie sie czysta przyjemnoscia.
 

Ja zaczelam wczoraj :)
Zobaczymy jakie beda efekty po 30 dniach..
Spalamy spalamy 780kcal/h to bardzo duzo!

BUZIAKI
XOXO

36 komentarzy:

  1. Skipping rope is a great exercise :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is great ! Skipping rope is really great exercise but I don´t have motivation ! But with this programe it will be fun ! :)

    http://tabicibeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o, Kochana, dobre!
    biegnę po skakankę w takim razie!
    taka uciecha w dzieciństwie była a teraz jeszcze byłby z tego pożytek, hah.
    świetny pomysł!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie muszę kupić skakankę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Love it!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/10/easy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam kilka podejść do skakania na skakance ale niestety mam w domu za mało miejsca i albo uderzałam o jakiś mebel albo oświetlenie :( Muszę coś wymyślić, bo to fajna forma ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I used to enjoy that as a child
    now I should go do it again
    for my health.
    Thanks for the tips♥

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze uwielbiałamskakaćna skakance ale juz nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiałam skakankę i zapomniałam o niej na długi czas, dzięki za przypomnienie, pędzę skakać:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam skakankę, muszę zacząć skakać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie jakiś tydzień temu zaczęłam ćwiczyć z Mel B, ale chciałam dobrać jeszcze do tego coś, co da efekt mocnego spalania do ćwiczeń, które raczej bardziej rzeźbią.... i chyba już wiem co to będzie! : ))

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zaczęłam brzuszki robić ;)
    Ale o skakance też zaczęłam myśleć !

    pozdrawiam ;)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice idea, cheap and I hope you will have good results.
    Un fuerte abrazo desde Costa Rica.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak się składa , że klika dni temu zakupiłam skakankę w biedronce i zaczynam skakać zgodnie z tym planem . Super post ! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba też spróbuje w jak znajdę trochę czasu! ;)
    Buziaki
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba też kupię sobie skakankę ;) poza tym kliknęłam w linki Choices ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam skakać na skakance ;3 Jak tylko znajdę trochę czasu to poskaczę ;33

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post ;) kiedy ja ostatni raz widziałam skakankę??? Chętnie bym zaczęła ale po przeprowadzce z tamtego roku wątpię że gdzieś ją znajdę... Ale super że tak dużo spala ;) pozdrawiam i lecę szukać skakanki w necie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Great!
    Anto
    http://antonailsandmakeup.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. o jejku , gdy byłam mała mogłam skakać i skakac :D teraz pewnie będzie zadyszka :D
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedyś dużo skakałam, teraz już lenistwo bierze górę ;) ale nawet nie wiedziałam, że tyle kalorii się przy tym spala ;)
    http://mishhmashh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nice idea

    new post in
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola guapa!! me parece un ejercicio genial!! yo también empezé ayer a hacerlo, este año en serio y y no sabía que adelgazará también el abdomen, que genial!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam skakankę ! :) tez się podłączam do wyzwania ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Good idea!!
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie moja skakanka:?:( muszę poszukać i się dołączyć:):)kurcze ile my się z koleżankami wygłupiały za czasów dzieciństwa na skakance to szok a teraz chętnie się cofnę do tych z skakankowych czasów ale w innym celu;)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda że właśnie nie mam takiej skakanki z licznikiem :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba czas odkurzyć skakankę ;) ale póki co Hula Hop z masażerem takie 2kg :)
    od poniedzialku fitness i mam nadzieje ze do konca stycznia bedzie tylko lepiej :)


    http://divetravellife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I really need workout nowadays dear :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3