avon

Speedy hair.. wlosy rosna 2x szybciej..?

Na drogeryjnych polkach pojawil sie od jakiegos czasu spray

  BIOPOINT Speedy hair 

 wg opisu producenta powoduje on szybszy porost wlosow w ciagu miesiaca ..prawda czy kolejne naciaganie naiwnych kobiet marzacych o bujnej czuprynie?
No coz bede testowac, moje rosna bardzo wolno nawet nie wiem czy 1cm w ciagu miesiaca wiec taki spray jest dla mnie jak skarb.


Dostepne sa 3 formy tego wynalazku:
- szampon
-maska
-spray

Ja zakupilam spray.. cena 45zl za buteleczke 150ml.

Co zawiera:
-bialko arginine
-kreatyne
-tauryne

Producent obiecuje ze po 14 dniach stosowania wzrost wlosa wzrasta o 110% :) dodatkowo wlosy zyskuja na objetosci, maja byc blyszczace i miekkie, jednym slowem poprawic ma nam stan wlosow plus magiczny wzrost.

Spray nalezy uzywac codziennie rano na suche wlosy, okolo 8-10 spryskan produktu powinno wystarczyc po czym nalezy wlosy delikatnie przeczesac grzebieniem. 
I tak przez 14 dni:)


SKLAD:

Aqua, Alcohol Denat., Rubus Idaeus Leaf Cell Culture, Taurine, Arginine, Creatine, Hydrolyzed Corn Protein,Panthenol, Parfum, Glycerin, Propylene Glycol, Peg-7 Lyceryl Cocoate, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-68, Peg-12 Dimethicone , Polyquaternium-16, Citric Acid, Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Ethylparaben.


Rozowa kolumna wskazuje wzrost wlosow po zastosowaniu lini BIOPOINT Speedy Hair..

No coz nie pozostaje mi nic innego tylko wcierac i wierzyc w cuda :)
Zobacze efekt za 14 dni, czyli na sylwestra bede miala wlosy po pas :) do tego blyszczace miekkie i z super objetoscia!!

Macie jakies doswiadczenia z podobnymi produktami?
Dzialaja, czy to tylko wyrzucanie pieniedzy w bloto?
BUZIAKI
XOXO

19 komentarzy:

  1. Gran producto!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great review sweetheart...Thx for sharing..:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sounds great!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli rzeczywiście tak jest, to chętnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę :P nie miałam jeszcze styczności z tym produktami

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post :)
    followed your blog..

    http://sonya-thaniya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez pierwszy raz widzę, a to dziwne, bo szaleję za kosmetykami do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli naprawdę tak jest, to świetny :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na zdjęcia efektów! ;)

    * --> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <---*

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać potem czy działa :D Mi włosy rosną aż za szybko, muszę chodzić co 2 tygodnie do fryzjera na grzywkę, inaczej wyglądam jak lew :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo a już miałem pisać, że produkt nie dla mnie ;p wręcz odwrotnie ;p
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie próbowałam takich produktów,ale daj znać czy się sprawdza.

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. No to nie mogę się doczekać, kiedy podzielisz się efektami.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jakoś specjalnie w to nie wierze, pewnie ma owszem jakieś właściwości odżywcze ale raczej daje efekt placebo :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3