avon

Speedy hair czyli wlosy rosna szybciej..

Skonczyl sie moj czas natestowanie produktu 
Biopoint speedy hair.
szczegolowo opisanego tutaj.

Butelka 150ml wysztarczyla mi na okolo 1,5 miesiaca spryskiwania, czyli wg obietnic producenta moje wlosy powinny urosnac ponad 3,5cm a tak sie jednak nie stalo czyli moja opinia jest negartywna pic na wode wyrzut pieniedzy w bloto, dobrze ze cena nie zbyt wygorowana bo 40 zl.
Jedyne co zauwazylam pozytywnego po zastosowaniu tego sprayu to to ze wlosy byly miekkie ladnie sie ukladaly i wygladaly swiezo nawet jesli glowa nie zostala wczesniej umyta ale pewnie to zasuga alkoholu ktory absorbowal loj.
Tak wiec nie i jeszcze raz nie nie polecam!!!


Macie jakies pozytywne doswiadczenia z podobnymi produktami?
Mozecie cos polecic na wolno rosnace wlosy , bo wg mnie to chyba uwarunkowane jest genetycznie , jednemu rosna szybko drugiemu nie :)
BUZIAKI
XOXO

BTW ZAPRASZAM NA MOJEGO 
INSTAGRAMA :)

24 komentarze:

  1. nie używałam ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio ścięłam więc nie zależy mi na wzroście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem, żeby włosy rosły szybciej potrzebna jest dobra wcierka do skóry głowy - u mnie najlepiej sprawdza się Joanna Rzepa lub woda brzozowa - włosy rosna jak szalone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jescze sie nie spotkalam z dobrym produktem na porost wlosow :)

    http://kamiibeautybox.blogspot.co.uk Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie miałam takiego produktu. Szkoda, ze ten się nie sprawdza :/

    Zapraszam na OOTD.
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym taki przygarnęła :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to chyba kupuję :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely post! Thanks for visiting my blog! I would love to follow each other:) I am following you hope to see you on my page again soon!
    http://whenshewrites-theblog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie wierzę w tego typu produkty :/ akurat o nim czytałam juz kiedyś opinie i nie była pozytywna :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najgorsze właśnie jest to, że na te genetyczne problemy nie ma złotych środków ;(
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola guapa una propuesta muy interesante!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow sounds great !

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałoby mi się coś takiego na szybszy wzrost włosów, szkoda, że ten sprej się nie sprawdził :/
    obserwuję

    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, musze chyba sprobowac :p
    zapraszam do mojego giveaway, mozesz wygrac $50 na zakupy w Fecbek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, szkoda... mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć coś innego! POWODZENIA!
    Zapraszam na nowy, zimowy outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi włosy same szybko rosną, więc nie potrzebuję takich wspomagaczy :)
    Pozdrawiam! :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie polecę Ci żadnego kosmetyku na porost wlosów, bo moje rosną dość szybko i nie orientuję się w temacie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ja polecam picie skrzypokrzywy! piję od jakiegoś czasu i mam mnóstwo baby hair i zaczęły w końcu rosnąc:)

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to trochę jednak wygórowana cena :P
    Fajnie, że szczera i obiektywna recenzja
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez nie, wpisalam swoj nick i poszlo tak samo :)
    sprobuj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3