avon

Najpiekniejsze jarmarki bozonarodzeniowe...

Tradycja jarmarkow bozonarodzeniowych jest bardzo stara i siega w niektorych panstwach do poczatkow 12 wieku ..kiedy to rzemislnicy tuz przed swietami organizowali jarmak, aby sprzedac swoje wyroby.

Zacznijmy od naszych polskich miast ktore z pewnoscia sa warte odwiedzenia w okresie przedswiatecznym ze wgledu wlasnie na jarmarki bozonarodzeniowe..

WROCLAW..
no coz bajeczna sceneria, zapach pieczonej kielbaski, grzanego wina czego nam wiecej do szczescia potrzeba..


KRAKOW..


MEDIOLAN..


BRATYSLAWA..


KOLONIA..


BERLIN..


PRAGA..


DREZNO..


WIEDEN..


BRUKSELA..


ODWIEDZILISCIE KTORYS Z TYCH JARMARKOW?
BUZIAKI
XOXO

12 komentarzy:

  1. Ja chciałabym w Berlinie zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam kilka razy w Berlinie i jest po prostu pięknie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat 3 tyogdnie temu miałam okazję być na tym jarmarku z Berlinie, a w zeszłym roku we Wiedniu. Tego nie da się opisać słowami! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolonia taka piękna... Ach... tam się urodziłam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. So gorgeous.

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wszystkie miejsca <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwiedzałam ale z tych niestety tylko Wrocławski, a chciało by się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. All the pictures are amazing. Love your swatches. Thanks for sharing.

    Kanwal Ikram's Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. they look cool but I've never been

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam różne jarmarki z rękodziełem, na tych nie miałam okazji być ale może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3